Klantenservice

 

We gaan voor 100% tevredenheid.

Je hebt een vraag over een mogelijke bestelling of van een reeds uitgevoerde levering? Vul dan het formulier hiernaast in.

 

Of je stuurt ons een mail [email protected]. Wat je dan zeker moet vermelden is:

  • naam en voornaam
  • adres
  • bestelbon/factuurnummer
  • en uiteraard je vraag

 

Uiteraard kun je ook via je account de vraag stellen door een ticket aan te maken. Dan staat alle informatie er onmiddellijk bij. 

1 Contact opnemen
1.1 Ik heb al verschillende keren proberen te bellen

Het kan zijn dat er op drukke momenten op de Versmarkt niet direct gehoor wordt gegeven aan jullie oproep. Vanaf het moment dat we beschikbaar zijn bellen we je zeker terug.

1.2 Naar wie moet ik welke mail doorsturen?

Iedereen in het Puur Smaak team heeft zijn eigen verantwoordelijkheden. Mocht het zijn dat jouw mail bij de verkeerde persoon terecht komt, wordt hij onmiddellijk doorgestuurd.